Frokostselskab alle dage fra kl. 12-16
Skal du snart fejre en rund fødselsdag eller en anden af livets store mærkedage, hvor familie, venner og kolleger skal samles?
Hold et frokostselskab hos os, så du er fri for et sent aftenselskab, hvor trætheden stille breder sig, som aftenen skrider frem. I stedet kan I nyde middagssolen i vores skønne naturområde i mellem retterne, så der er plads til hygge og leg for store og små.
Prisvenlig 3-retters frokostmenu inkl. vin ad libitum
Med vores prisvenlige frokostselskab får du en fast 3-retters menu specielt sammensat af køkkenchefen med fokus på årstidens friske råvarer. Vi garanterer, at vores køkkenchef forkæler jeres smagsløg med alle smagsnuancer i den udvalgte 3-retters frokostmenu.
Samtidig sørger vi for, at du og dine gæster ikke kommer til at tørste med vin ad libitum under hele middagen, samt et glas dessertvin til det søde punktum. I nyder frokosten i jeres eget festlokale med pyntede borde, hvor selv bordpynten giver en 4-stjernet festoplevelse.
Du inviterer gæsterne, vi står for resten
Når du booker et frokostselskab hos os, sørger vi for, at du får det ligesom, du drømmer om. Når vi har haft en dialog om bordopstilling, pynt og hvad end, du har af ønsker, så sørger vi for, at hver og en af opgaverne bliver udført til punkt og prikke. Så kan du fokusere på at slappe af op til festen og samtidig være en god vært, når dine gæster ankommer til frokostselskabet.
Det eneste du skal, er at samle minimum 20 familiemedlemmere, kolleger eller venner til at fejre dig til et frokostselskab.
Kontakt os for at høre mere på 8654 4744 eller info@ophotel.dk.
Vi lægger selskabslokaler til alle slags fester. Uanset anledningen er du velkommen til at kontakte os for at høre om dine muligheder. Der er dog klassikere, så vi har samlet lidt sammen om nogle af de typiske større fester.
Måske den mest klassiske fejring, man ikke vælger at holde derhjemme. Vi elsker bryllupper, og som noget særligt hos os er der ikke tidsbegrænsning på vores bryllupsarrangementer, og så kan brudeparret overnatte hos os i en af vores luksussuiter ganske gratis.
Læs mere om at holde bryllup hos os
Det er en stor ting at træde ind i de voksnes rækker og bekræfte sin dåb. Konfirmationen er et højdepunkt i unge menneskers liv, og vi hjælper gerne med at gøre det højdepunkt mindeværdigt. Du kan få hjælp til alt fra underholdning til koordinering af sange og taler.
Læs mere om at holde konfirmation hos os
Vi kan tilbyde en spændende pakke, som passer optimalt til fejringer som fødselsdag, jubilæum og bryllupsdag. Med i pakken får du en lækker 3-retters menu, natmad til den sene sult, kaffe og kage samt fri bar. Du får naturligvis også flotte lokaler, og vores dygtige og venlige personale står klar til at servere under arrangementet.
Invitér alle vennerne eller familien til brunch hos os. Et selskab behøver jo ikke være et aftenarrangement, så vi tilbyder, at du kan samle dine kære omkring dig til en brunch i stedet for den klassiske fest om aftenen.
Læs mere om at holde brunch hos os
Selvom det ikke er en fest som sådan, tilbyder vi også, at du kan holde mindehøjtidelighed hos os. Vi hjælper med det praktiske, så du og dine gæster har mulighed for at fokusere på at sige et ordentligt farvel til den, I mindes.
Læs mere om mindehøjtidelighed hos os
Hos Montra Odder Parkhotel tilbyder vi 78 rummelige og velindrettede værelser med eget badeværelse, tv med danske og internationale kanaler og gratis wi-fi. Alle værelser er udstyret med kvalitetssenge. En god nats søvn er nemlig essentiel, lige meget hvilke oplevelser eller opgaver din dag byder på.
Afhængigt af dine ønsker og behov tilbyder vi også værelser med spa, karbad, lækre lænestole eller sofa.
Vores luksussuiter er indrettet og opkaldt efter Marilyn Monroe, Audrey Hepburn, Grace Kelly, Edith Piaf, Sophia Loren og Brigitte Bardot. Med et ophold i en luksussuite på vores hotel får du altså et ophold, der emmer af klassisk stil og luksus.
Derudover kan du også tage dit kæledyr med på ophold, for dyr er velkomne hos os på udvalgte værelse mod et mindre tillæg.
Fælles for alle vores værelser er, at din komfort er i højsædet.
Vi kan således tilbyde følgende services:
Hos Montra Hotels vil vi gerne være værter for jeres næste personalearrangement, firmafest, sommerfest og meget mere. Vores 4 hoteller rundt om i Jylland er perfekte rammer for jeres fester og arrangementer i virksomheden, og vi kan tilbyde så godt som alle muligheder for jeres fest. Vi kan inkludere teambuilding-elementer, som styrker sammenholdet, vi har lokaler til faglige oplæg, vi har gode restauranter, som kan servere lækker mad til jeres personalearrangement eller personalefest, og vi kan selvfølgelig også hjælpe med overnatning, hvis festen fortsætter, når solen går ned. Mulighederne synes næsten endeløse, og vi skræddersyer meget gerne.
Borddækning & blomster
Vi hjælper gerne med specielle blomsterarrangementer, indbydelseskort, flag m.m.
I prisen er der inkl. blomster i vaser. Dette gælder dog ikke ved brunch, her pynter vi bordet. Ønskes dekorationer kan dette bestilles, senest 8 dage før mod tillæg på kr. 150,- pr. dekoration. Ved dekorationer aftaler vi nærmere omkring sorter & farver.
Bordplan
Bordplan skal afleveres i receptionen senest 8 dage før selskabet sammen med evt. bordkort & anden pynt.
Ved runde borde anbefaler vi, at man sidder 7-9 personer.
Såfremt vi ikke har modtaget en bordplan 8 dage før selskabet, forbeholder vi os retten til at opstille bordene på den mest hensigtsmæssige måde.
Musik
Vi hjælper gerne med underholdningsarrangement, fyrværkeri m.m.
Overnatning
Helt eksklusivt tilbyder vi, at værtsparret kan overnatte gratis i et luksusdobbeltværelse i forbindelse med festen.
Hvis jeres gæster overnatter på Montra Odder Parkhotel efter festen giver vi rabat på værelserne.
Ved bryllupsarrangementer giver vi en gratis overnatning til brudeparret i luksus suite.
Med en overnatning følger en lækker morgenmad, så man kan tage fra hotellet med en fuld mave og fuld af skønne oplevelser fra et brag af en fest.
Indbydelser
Vi hjælper gerne med at lave indbydelser til jeres gæster. Prisen er kr. 8,- pr. stk. inkl. en kuvert, men ekskl. porto.
Tidsbegrænsning
Vores priser er gældende for et 7-timers arrangement, start fra gæsterne går til bordet. Ønskes festen forlænget efter 7 timer af arrangementet, pålægges et gebyr på kr. 450,- pr. tjener pr. time. Enkelte selskabspakker kan fås uden tidsbegrænsning.
Ønskes selskabet afholdt en søndag, kan forespørgsel ske på tlf. 86 54 47 44 eller info@ophotel.dk