Fejr livets begivenheder i Østjylland

Montra Odder Parkhotel

Hold årets fest med flot dekoration og lækker forplejning

På Odder Parkhotel er vi kendt for vores høje serviceniveau, imødekommenhed og flotte selskabslokaler. Vi har rum til alle slags fester med plads til op til 250 gæster, hvad end det er bryllup, konfirmation, jubilæum eller noget helt fjerde, der skal fejres. Hos os er du garanteret en fest, du sent vil glemme.

Dekoration, forplejning og overnatning

Hvis du blot fortæller om dine ønsker, skal vi nok sørge for bordopstilling, pynt og menu til festen, så den lever op til alle behov. Vores restaurant står for forplejningen, der altid er tilberedt efter sæsonaktuelle råvarer. Vælg fra vores selskabskort nedenunder. Mangler du overnatning, kan vi også være behjælpelige. Helt eksklusivt tilbyder vi gratis overnatning til værtsparret og rabat til gæsterne ved festen.

Book en rundvisning

Du er altid velkommen til at komme og se vores selskabslokaler, inden du booker dit selskab hos os. Book en rundvisning, og lad os vise dig rundt i lokalerne og resten af hotellet. Vi tager også en snak om fest forløbet og idéer til dekoration, menu, eller overnatningsmuligheder, så du kan få din drømmefest.

Kontakt os for at høre mere på tlf. 8654 4744 eller via mail info@ophotel.dk.

Montra Odder Parkhotel

Anledning

Vi lægger selskabslokaler til alle slags fester. Uanset anledningen er du velkommen til at kontakte os for at høre om dine muligheder. Der er dog klassikere, så vi har samlet lidt sammen om nogle af de typiske større fester.

Bryllup

Måske den mest klassiske fejring, man ikke vælger at holde derhjemme. Vi elsker bryllupper, og som noget særligt hos os er der ikke tidsbegrænsning på vores bryllupsarrangementer, og så kan brudeparret overnatte hos os i en af vores luksussuiter ganske gratis.

Læs mere om at holde bryllup hos os

Konfirmation

Det er en stor ting at træde ind i de voksnes rækker og bekræfte sin dåb. Konfirmationen er et højdepunkt i unge menneskers liv, og vi hjælper gerne med at gøre det højdepunkt mindeværdigt. Du kan få hjælp til alt fra underholdning til koordinering af sange og taler.

Læs mere om at holde konfirmation hos os

Fødselsdag, jubilæum og bryllupsdag

Vi kan tilbyde en spændende pakke, som passer optimalt til fejringer som fødselsdag, jubilæum og bryllupsdag. Med i pakken får du en lækker 3-retters menu, natmad til den sene sult, kaffe og kage samt fri bar. Du får naturligvis også flotte lokaler, og vores dygtige og venlige personale står klar til at servere under arrangementet.

Læs mere om vores festpakke

Brunch 

Invitér alle vennerne eller familien til brunch hos os. Et selskab behøver jo ikke være et aftenarrangement, så vi tilbyder, at du kan samle dine kære omkring dig til en brunch i stedet for den klassiske fest om aftenen.

Læs mere om at holde brunch hos os

Mindehøjtidelighed

Selvom det ikke er en fest som sådan, tilbyder vi også, at du kan holde mindehøjtidelighed hos os. Vi hjælper med det praktiske, så du og dine gæster har mulighed for at fokusere på at sige et ordentligt farvel til den, I mindes.

Læs mere om mindehøjtidelighed hos os

  • Gratis parkering
  • Handicapvenligt
  • Bar/lounge
  • Greenkey
  • 78 værelser
  • Bad/spa på værelser
  • Gratis Wi-Fi
  • Kæledyr mod tillæg
  • Restaurant
  • Ladestation
  • Røgfrit
  • Roomserv. mod tillæg
  • Check-in kl. 15.00
  • Check-ud kl. 11.00
Montra Odder Parkhotel

Anmeldelser

Montra Odder Parkhotel

Vores værelser

Hos Montra Odder Parkhotel tilbyder vi 78 rummelige og velindrettede værelser med eget badeværelse, tv med danske og internationale kanaler og gratis wi-fi. Alle værelser er udstyret med kvalitetssenge. En god nats søvn er nemlig essentiel, lige meget hvilke oplevelser eller opgaver din dag byder på.

Afhængigt af dine ønsker og behov tilbyder vi også værelser med spa, karbad, lækre lænestole eller sofa.

Vores luksussuiter er indrettet og opkaldt efter Marilyn Monroe, Audrey Hepburn, Grace Kelly, Edith Piaf, Sophia Loren og Brigitte Bardot. Med et ophold i en luksussuite på vores hotel får du altså et ophold, der emmer af klassisk stil og luksus.

Fælles for alle vores værelser er, at din komfort er i højsædet.

Vi kan således tilbyde følgende services:

  • Udskiftning af pude: Din pude kan skiftes ved henvendelse i receptionen. Du kan også låne en ekstra dyne.
  • Skift af linned: Giv besked i receptionen, hvis du ønsker dagligt linnedskift.
  • Badekåbe og tøfler kan lejes i receptionen.
  • Sysæt kan lånes i receptionen.
  • Bagageservice: tilbydes ved henvendelse herom.
Dobbeltværelse Vores dejlige dobbeltværelser er ca. 19,4 m2 store og har alle eget toilet og bad.
Det komfortable værelse er hyggeligt indrettet med dobbeltseng, tv, skrivebord, lænestol og har naturligvis gratis wi-fi.
2 personer Dobbeltseng Eget toilet og bad
Enkeltværelse med 2 enkeltsenge Vores enkeltværelser er ca. 19,4 m2 store og har alle eget toilet og bad.
De hyggelige værelser har moderne indretning med 2 enkeltsenge, tv, skrivebord, lænestol og har naturligvis gratis wi-fi.
2 personer 2 enkeltsenge Eget toilet og bad
Luksusværelse med karbad Vores luksusværelser er ca. 26 m2 store og har eget bad og toilet samt karbad.
Luksusværelserne er flot indrettet med sofa, fladskærms-tv, strygebræt/jern og garderobe, skrivebord og har naturligvis gratis wi-fi. Det er muligt at bestille ekstra opredning til 2 børn på sovesofa.
4 personer Dobbeltseng/2 enkeltsenge Eget toilet og karbad
Luksussuite med spabad Vores luksussuiter er indrettet og opkaldt efter Marilyn Monroe, Audrey Hepburn, Grace Kelly, Edith Piaf, Sophia Loren og Brigitte Bardot.
Luksussuiterne er ca. 38 m2 store og har alle et flot, stort badeværelse med både brus og spabad. De har en luksuriøs indretning med stor dobbeltseng, sofaarrangement, skrivebord, fladskærms-tv, garderobe, strygebræt, strygejern og har naturligvis gratis wi-fi.
2 personer Dobbeltseng Eget toilet og spa

Send
forespørgsel

Venligst tillad alle cookies
for at benytte formularen.
Udfyld venligst formularen, så vender vi retur hurtigst muligt.
Ja tak, jeg vil gerne bede om en rundvisning.

  • Gratis parkering
  • Handicapvenligt
  • Bar/lounge
  • Greenkey
  • 78 værelser
  • Bad/spa på værelser
  • Gratis Wi-Fi
  • Kæledyr mod tillæg
  • Restaurant
  • Ladestation
  • Røgfrit
  • Roomserv. mod tillæg
  • Check-in kl. 15.00
  • Check-ud kl. 11.00
Montra Hotels

PERSONALEARRANGEMENT ELLER FIRMAFEST PÅ MONTRA HOTELS

Hos Montra Hotels vil vi gerne være værter for jeres næste personalearrangement, firmafest, sommerfest og meget mere. Vores 4 hoteller rundt om i Jylland er perfekte rammer for jeres fester og arrangementer i virksomheden, og vi kan tilbyde så godt som alle muligheder for jeres fest. Vi kan inkludere teambuilding-elementer, som styrker sammenholdet, vi har lokaler til faglige oplæg, vi har gode restauranter, som kan servere lækker mad til jeres personalearrangement eller personalefest, og vi kan selvfølgelig også hjælpe med overnatning, hvis festen fortsætter, når solen går ned. Mulighederne synes næsten endeløse, og vi skræddersyer meget gerne.

Selskabslokaler med det hele

Borddækning & blomster
Vi hjælper gerne med specielle blomsterarrangementer, indbydelseskort, flag m.m.
I prisen er der inkl. blomster i vaser. Dette gælder dog ikke ved brunch, her pynter vi bordet. Ønskes dekorationer kan dette bestilles, senest 8 dage før mod tillæg på kr. 150,- pr. dekoration. Ved dekorationer aftaler vi nærmere omkring sorter & farver.

Bordplan
Bordplan skal afleveres i receptionen senest 8 dage før selskabet sammen med evt. bordkort & anden pynt.
Ved runde borde anbefaler vi, at man sidder 7-9 personer.
Såfremt vi ikke har modtaget en bordplan 8 dage før selskabet, forbeholder vi os retten til at opstille bordene på den mest hensigtsmæssige måde.

Musik
Vi hjælper gerne med underholdningsarrangement, fyrværkeri m.m.

Overnatning
Helt eksklusivt tilbyder vi, at værtsparret kan overnatte gratis i et luksusdobbeltværelse i forbindelse med festen.
Hvis jeres gæster overnatter på Montra Odder Parkhotel efter festen giver vi rabat på værelserne.
Ved bryllupsarrangementer giver vi en gratis overnatning til brudeparret i luksus suite.
Med en overnatning følger en lækker morgenmad, så man kan tage fra hotellet med en fuld mave og fuld af skønne oplevelser fra et brag af en fest.

Indbydelser
Vi hjælper gerne med at lave indbydelser til jeres gæster. Prisen er kr. 8,- pr. stk. inkl. en kuvert, men ekskl. porto.

Tidsbegrænsning
Vores priser er gældende for et 7-timers arrangement, start fra gæsterne går til bordet. Ønskes festen forlænget efter 7 timer af arrangementet, pålægges et gebyr på kr. 450,- pr. tjener pr. time. Enkelte selskabspakker kan fås uden tidsbegrænsning.

Ønskes selskabet afholdt en søndag, kan forespørgsel ske på tlf. 86 54 47 44 eller info@ophotel.dk

trustadvisor-winner

Vi er blandt gæsternes foretrukne hoteller

Montra Odder Parkhotel har fået en Travelers' Choice Award af Tripadvisor. Det betyder, at du kan tjekke ind på et af verdens 10% bedst bedømte hoteller hos os.