Flotte selskabslokaler i Odder

Montra Odder Parkhotel

Hold din næste fest på Montra Odder Parkhotel

Hos Odder Parkhotel har vi plads til alle slags fester og fejringer! Vi er kendt for vores høje serviceniveau, imødekommenhed og flotte selskabslokaler, så du kan trygt holde din næste fest hos os. Vi har selskabslokaler i flere størrelser, så du kan holde alt fra den lille, intime fejring med 10 mennesker til den kæmpestore fest med op til 250 gæster.

Vi sørger altid for at, at I får den bedst mulige fest. Det hele starter med, at vi tager en snak om dine ønsker til festen. Her finder vi sammen ud af, hvordan vi kan sætte festen sammen, så den lever op til dine ønsker. Vi snakker om bordopstilling, pynt, menu, antal gæster og meget mere.

Du er selvfølgelig altid velkommen til at komme og se vores flotte festlokaler, inden du booker dit selskab hos os. Vi viser gerne rundt i lokalerne, der kunne passe til din fest, og vi viser også gerne rundt på resten af hotellet. Kontakt os gerne på telefon 86 54 47 44 eller mail info@ophotel.dk for at aftale en fremvisning.

I forbindelse med en fest hos os, er vi naturligvis også behjælpelige med overnatning til dine gæster til fordelagtige priser.

Sov og spis godt til din fest hos os

Når du vælger at holde din fest hos os, får du maden fra vores skønne restaurant. Køkkenet laver klassiske retter, der nok skal give gæsterne ved bordene noget at snakke om. Vælg fra vores inspirerende selskabsmenu, eller fortæl os om dine ønsker, når du snakker med os.

Har du ønsker, som du ikke finder på vores selskabsmenu, finder vi naturligvis en løsning.

Helt eksklusivt tilbyder vi, at værtsparret kan overnatte gratis i et luksusdobbeltværelse i forbindelse med festen. Det giver dig ro til at fokusere på den kommende fest.

Vores hotel har 78 skønne værelser, som kan sikre en god overnatning efter en fantastisk fest. Som festdeltager kan vi tilbyde en dejlig overnatning hos os til en favorabel pris, så man ikke skal bekymre sig om at komme hjem efter festen.

Med alle vores værelser følger selvfølgelig en lækker morgenmad, så man kan tage fra hotellet med en fuld mave og fuld af skønne oplevelser fra et brag af en fest.

Alle slags fester

Vi lægger selskabslokaler til alle slags fester. Uanset anledningen er du velkommen til at kontakte os for at høre om dine muligheder. Der er dog klassikere, så vi har samlet lidt sammen om nogle af de typiske større fester.

Bryllup

Måske den mest klassiske fejring, man vælger ikke at holde derhjemme. Vi elsker bryllupper, og som noget særligt hos os, er der ikke tidsbegrænsning på vores bryllupsarrangementer, og så kan brudeparret overnatte hos os i en af vores luksussuiter ganske gratis.

Læs mere om at holde bryllup hos os

Konfirmation

 Det er en stor ting at træde ind i de voksnes rækker og bekræfte sin dåb. Konfirmationen er et højdepunkt i unge menneskers liv, og vi hjælper gerne med at gøre det højdepunkt så mindeværdigt som muligt. Du kan få hjælp til alt fra underholdning til koordinering af sange og taler og meget mere.

Læs mere om at holde konfirmation hos os.

Fødselsdag, jubilæum og bryllupsdag 

Vi kan tilbyde en spændende pakke, som passer optimalt til fejringer som fødselsdag, jubilæum og bryllupsdag. Med i pakken får du en lækker 3-retters menu, natmad til den sene sult, kaffe og kage samt fri bar. Du får naturligvis flotte lokaler, og vores dygtige og venlige personale står klar til at servere under arrangementet.

Læs mere om vores festpakke.

Brunch 

Inviter alle vennerne eller familien til brunch hos os. Et selskab behøver jo ikke være et aftenarrangement, så vi tilbyder, at du kan samle dine kære omkring dig til en brunch i stedet for den klassiske fest om aftenen.

Læs mere om at holde brunch hos os.

Mindehøjtidelighed 

Selvom det ikke er en fest som sådan, tilbyder vi også, at du kan holde mindehøjtidelighed hos os. Vi hjælper med det praktiske, så du og dine gæster har mulighed for at fokusere på at sige et ordentligt farvel til den, I mindes.

Læs mere om mindehøjtidelighed hos os.

Selskabslokaler med det hele

Borddækning & blomster
Vi hjælper gerne med specielle blomsterarrangementer, indbydelseskort, flag m.m.

I prisen er der inkl. blomster i vaser. Dette gælder dog ikke ved brunch, her pynter vi bordet. Ønskes dekorationer kan dette bestilles, senest 8 dage før mod tillæg på kr. 150,- pr. dekoration. Ved dekorationer aftaler vi nærmere omkring sorter & farver.

Bordplan
Bordplan skal afleveres i receptionen senest 8 dage før selskabet sammen med evt. bordkort & anden pynt.

Ved runde borde anbefaler vi, at man sidder 7-9 personer.
Såfremt vi ikke har modtaget en bordplan 8 dage før selskabet, forbeholder vi os retten til at opstille bordene på den mest hensigtsmæssige måde.

Musik
Vi hjælper gerne med underholdningsarrangement, fyrværkeri m.m.

Overnatning
Hvis jeres gæster overnatter på Montra Odder Parkhotel efter festen giver vi rabat på værelserne.

Ved bryllupsarrangementer giver Montra Odder Parkhotel en gratis overnatning til brudeparret i luksus suite.

Indbydelser
Vi hjælper gerne med at lave indbydelser til jeres gæster. Prisen er kr. 8,- pr. stk. inkl. en kuvert, men ekskl. porto

Tidsbegrænsning
Vores priser er gældende for et 7 timers arrangement, start fra gæsterne går til bordet. Ønskes festen forlænget efter 7 timer af arrangementet, pålægges et gebyr på kr. 450,- pr. tjener pr. time. Enkelte selskabspakker kan fås uden tidsbegrænsning.

Ønskes selskabet afholdt en søndag, kan forespørgsel ske på tlf. 86 54 47 44 eller info@ophotel.dk

SPØRG TIL DIT DRØMMESELSKAB

Udfyld formularen herunder, hvorefter vi vil kontakte dig for at høre nærmere om jeres ønsker og behov for den kommende fest. Det er ganske uforpligtende at få et tilbud på leje af vores festlokaler.

Vi glæder os til at byde jer velkommen.

Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles Privatlivspolitik og Servicevilkår gælder.