De flotte selskabslokaler i Sabro kan blive dine for en aften! Vi tilbyder festarrangementer til bryllup, konfirmation, fødselsdag og mange andre anledninger. Hos os, kan vi både rumme de mindre og store fejringer med op til 300 gæster. Holder du din fest hos os, sørger vi for, at du får præcis den fest, du drømmer om at holde.
Dekoration, forplejning og overnatning
Vores servicemindede personale sørger for dekoration og borddækning på forespørgsel, og vi har en skøn restaurant, der står for maden under festen. Selskabskortene ændres efter årstiden, så vi altid kan tilbyde menuer, der er sammensat efter sæsonaktuelle råvarer. Har du brug for overnatning, tilbyder vi også flotte hotelværelser til alle gæster.
Book en rundvisning
Hvis du gerne vil ud og se vores lokaler, kan du helt uforpligtende booke en rundvisning. Så viser vi dig rundt i vores selskabslokaler og hotelværelser. Samtidig fortæller vi gerne, hvordan en fest forløber hos os. Hvis du drømmer om bestemte dekorationer, eller har ønsker til menuen og eventuelt overnatningsmuligheder, så tager vi også en snak om, hvordan vi kan løse det, så du får netop den fest, du drømmer om.
Kontakt os for at høre mere på tlf. 8694 8922 eller via mail sabrokro@sabrokro.dk.
Vores forår/sommer selskabskort er gældende fra d. 1. april 2023 til og med d. 31. august 2023.
Vores efterår/vinter selskabskort er gældende fra d. 1. september 2023 til og med d. 1. marts 2024.
Sabro Kro kan rumme alle slags fester, og du er altid velkommen til at kontakte os for at høre, hvad vi kan gøre for din fest. Vi har lang erfaring med at servicere glade gæster til alskens fester, og derfor ved vi, hvad der virker, og hvad en god fest kræver.
Den store kærlighedsfest fortjener et fantastisk bryllup. Fejr dagen med de nærmeste eller hold den helt store fest hos os. Køkkenet laver fantastisk mad til festen, og selskabslokalerne er pyntet op til anledningen.
Vi danner med glæde rammen om den store dag, hvor de unge traditionelt træder ind i de voksnes rækker. Vi sørger for, at alt rundt om festen er i top, så du bare skal fokusere på at holde humøret højt blandt gæsterne.
Når du skal fejre dit barns dåb, kan vi stå for alt det praktiske omkring festen. Vi har plads til dine gæster i vores flotte lokaler og kan garantere, at I får den helt perfekte barnedåb tilpasset jeres ønsker.
Vi hjælper gerne med at fejre fødselsdag, jubilæer, bryllupsdage og meget mere. Gør noget særligt ud af anledningen og forkæl dine gæster med en fest hos os, hvor vi sørger for mad, betjening og pynt.
Hos Montra Hotel Sabro Kro får I de smukkeste omgivelser til at give det sidste farvel og samles efter begravelsen. Vi tilbyder to forskellige begravelsesarrangementer og hjælper også gerne med at sammensætte jeres eget arrangement.
Brunch
Nyd en hyggelig og klassisk brunch med dem, du holder af. Vi byder på den helt store brunchbuffet med alt, hvad hjertet begærer. Vi serverer maden i tidsrummet 10.00-14.00.
Montra Hotel Sabro Kro tilbyder 69 flotte dobbeltværelser, 7 executive-værelser og 12 juniorsuiter med spa. Alle vores værelser er indrettet med sofa eller lænestol, skrivebord, telefon, tv, fransk altan, elkedel og badeværelse med badekar samt stor, separat bruseniche. Vores gratis wi-fi er til fri afbenyttelse på alle hotelværelser og fællesområder under hele dit ophold.
Vores enkeltværelser er indrettet med senge på 90 x 200 cm og executive-værelserne med en dobbeltseng på 180 x 200 cm. Juniorsuiterne er ekstra store og indrettet med luksuriøse dobbeltsenge på 180 x 200 cm, et mere luksuriøst møblement samt stor jacuzzi til 2 personer.
Du kan desuden bestille ekstra opredning (på sovesofa, med plads til enten 2 mindre børn eller 1 stort barn/1 voksen) og babyseng på alle værelsestyper bortset fra vores juniorsuiter. Kæledyr er også velkomne på udvalgte værelser mod et mindre tillæg.
Når du booker et hotelværelse på Montra Hotel Sabro Kro, er restaurantens lækre morgenbuffet altid med i prisen. Buffeten serveres kl. 07.00-09.30 på hverdage og kl. 08.00-10.30 i weekender, på helligdage og i skolernes sommerferie.
Hos Montra Hotels vil vi gerne være værter for jeres næste personalearrangement, firmafest, sommerfest og meget mere. Vores 4 hoteller rundt om i Jylland er perfekte rammer for jeres fester og arrangementer i virksomheden, og vi kan tilbyde så godt som alle muligheder for jeres fest. Vi kan inkludere teambuilding-elementer, som styrker sammenholdet, vi har lokaler til faglige oplæg, vi har gode restauranter, som kan servere lækker mad til jeres personalearrangement eller personalefest, og vi kan selvfølgelig også hjælpe med overnatning, hvis festen fortsætter, når solen går ned. Mulighederne synes næsten endeløse, og vi skræddersyer meget gerne.