De flotte lokaler på Sabro Kro kan blive dine for en aften! Vi tilbyder festarrangementer til bryllup, konfirmation, fødselsdag og mange andre anledninger og rummer både de mindre fester og store fejringer med op til 300 gæster. Holder du din fest hos os, sørger vi for, at du får en fest, du sent vil glemme.
Vi har alle de faciliteter, vi skal bruge for at få en fest til at forløbe gnidningsløst. Vores imødekommende og servicemindede personale sørger for dekoration og borddækning på forespørgsel, og vi har en fantastisk restaurant, der står for den gode mad under festen.
Selskabskortene ændres efter årstiden, så vi altid kan tilbyde menuer, der er sammensat efter sæsonaktuelle råvarer. Det giver den bedste smag og den bedste oplevelse til festen. Du er altid velkommen til at forhøre dig med særlige ønsker til menuen, så vi sammen kan finde en løsning, der passer til dig.
Se vores aktuelle selskabskort for sommeren samt vores efterår/vinter selskabskort, der løber fra d. 1. oktober 2022 til d. 1. marts 2023.
Kontakt os for at høre mere på 86 94 89 22 eller sabrokro@sabrokro.dk – det er helt uforpligtende.
Sabro Kro kan rumme alle slags fester, og du er altid velkommen til at kontakte os for at høre, hvad vi kan gøre for din fest. Vi har lang erfaring med at servicere glade gæster til alskens fester, og derfor ved vi, hvad der virker, og hvad en god fest kræver.
Den store kærlighedsfest fortjener et fantastisk bryllup. Fejr dagen med de nærmeste eller hold den helt store fest hos os. Køkkenet laver fantastisk mad til festen, og selskabslokalerne er pyntet op til anledningen.
Vi danner med glæde rammen om den store dag, hvor de unge traditionelt træder ind i de voksnes rækker. Vi sørger for, at alt rundt om festen er i top, så du bare skal fokusere på at holde humøret højt blandt gæsterne.
Når du skal fejre dit barns dåb, kan vi stå for alt det praktiske omkring festen. Vi har plads til dine gæster i vores flotte lokaler og kan garantere, at I får den helt perfekte barnedåb tilpasset jeres ønsker.
Vi hjælper gerne med at fejre fødselsdag, jubilæer, bryllupsdage og meget mere. Gør noget særligt ud af anledningen og forkæl dine gæster med en fest hos os, hvor vi sørger for mad, betjening og pynt.
Hos Montra Hotel Sabro Kro får I de smukkeste omgivelser til at give det sidste farvel og samles efter begravelsen. Vi tilbyder to forskellige begravelsesarrangementer og hjælper også gerne med at sammensætte jeres eget arrangement.
Brunch
Nyd en hyggelig og klassisk brunch med dem, du holder af. Vi byder på den helt store brunchbuffet med alt, hvad hjertet begærer. Vi serverer maden i tidsrummet 10.00-14.00.
Montra Hotel Sabro Kro tilbyder 69 flotte dobbeltværelser, 7 executive-værelser og 12 juniorsuiter med spa. Alle vores værelser er indrettet med sofa eller lænestol, skrivebord, telefon, tv, fransk altan, elkedel og badeværelse med badekar samt stor, separat bruseniche. Vores gratis wi-fi er til fri afbenyttelse på alle hotelværelser og fællesområder under hele dit ophold.
Vores enkeltværelser er indrettet med senge på 90 x 200 cm og executive-værelserne med en dobbeltseng på 180 x 200 cm. Juniorsuiterne er ekstra store og indrettet med luksuriøse dobbeltsenge på 180 x 200 cm, et mere luksuriøst møblement samt stor jacuzzi til 2 personer.
Du kan desuden bestille ekstra opredning (på sovesofa, med plads til enten 2 mindre børn eller 1 stort barn/1 voksen) og babyseng på alle værelsestyper bortset fra vores juniorsuiter.
Når du booker et hotelværelse på Montra Hotel Sabro Kro, er restaurantens lækre morgenbuffet altid med i prisen. Buffeten serveres kl. 07.00-09.30 på hverdage og kl. 08.00-10.30 i weekender, på helligdage og i skolernes sommerferie.
Hos Montra Hotels vil vi gerne være værter for jeres næste personalearrangement, firmafest, sommerfest og meget mere. Vores 4 hoteller rundt om i Jylland er perfekte rammer for jeres fester og arrangementer i virksomheden, og vi kan tilbyde så godt som alle muligheder for jeres fest. Vi kan inkludere teambuilding-elementer, som styrker sammenholdet, vi har lokaler til faglige oplæg, vi har gode restauranter, som kan servere lækker mad til jeres personalearrangement eller personalefest, og vi kan selvfølgelig også hjælpe med overnatning, hvis festen fortsætter, når solen går ned. Mulighederne synes næsten endeløse, og vi skræddersyer meget gerne
For at få det bedst mulige resultat tager vi altid en snak om din drømmefest – helt uforpligtende. Vi snakker om dine ønsker til festen og finder i fællesskab ud af, hvordan vi kan strikke den bedste fest sammen for dig. Vi har stor erfaring med at afholde fester og selskaber, og vi deler selvfølgelig gerne ud af vores erfaringer.
Beslutter du dig for at holde din fest hos os, gennemgår vi alle detaljerne til festen med blandt andet menu, vin og bordopstilling. Er du ude i god tid, kan vi holde et indledende møde med de overordnede linjer og ønsker og et mere detaljeret møde igen senest 6 uger før selve festen. På den måde er vi sikre på, at alting er på plads til den store dag.
Når du snakker med os, er du mere end velkommen til at fortælle os om dine ønsker til festen. Selvom du har et ønske, du ikke kan finde på hjemmesiden eller selskabskortet, skal du ikke holde dig tilbage – vi gør hvad vi kan for at give dig din absolutte drømmefest.