Undgå butiksdød foredrag

Onsdag d. 10. juni 2020

Montra Hotel Sabro Kro

Kom til foredrag om den farlige digitale virus onsdag d. 10. juni 2020

Er din butik opmærksom på den farlige digitale virus?

Den som dræber butikker, der ikke udnytter de digitale muligheder og den gode kundeservice.

Som detailbutik skal vi i dag være bedre til at kommunikere på tværs af de kanaler, som er tilgængelige for at ramme nutidens brugere. Det betyder ikke, at man kun målretter sig en aldersgruppe, men at vi skal kunne gribe dem alle baseret på deres adfærd og købsmønstre.

  • Hvordan tænker I fremtiden ind i jeres cityforening, handelstandsforening, kæde eller jeres egen butik?
  • Hvad kan I gøre for at udfordre nutidens online handel?
  • Hvordan ændrer man på, at der er 75% af de danske forbrugere, der har forladt en butik pga. en dårlig kundeoplevelse?
  • Hvordan ser den yngre generation på jeres butik?

Deltag på Montra Hotel Sabro Kro d. 10. juni til et af Danmarks mest inspirerende foredrag om butiksdød.

Der serveres en lækker 3-retters menu med drikkevarer.

Tilmeld dig NU (link kommer)

Deltagerpris
Kr. 1.595,-
ex. moms

Agenda

17:00Check ind
17:30Arrangementet starter og der serveres en lækker 3-retters menu

Velkomst af Ole Ditlevsen fra Montra Hotels

Er du klar til butik 2025 med Sonny Leach, WebPuls

Brobygning online/offline

Generation XYZ indkøbsmønstre

Fremtiden – er du klar?

Er dine kunder loyale? med Torben Lorentsen, Passion360

Kunder er kunder mindre end 1% af tiden og menneske 100% af tiden…

Sådan er din personlighed en styrke for din kundeoplevelse

Hvad kan du mere end Google og gør du det?

Er du klar til at skabe loyale kunder?

Panelspørgsmål til Sonny Leach og Torben Lorentsen

21.00Tak for i aften og netværk

Om Sonny Leach, Webpuls

Sonny Leach har de sidste 16 år arbejdet professionelt med online markedet og har gennem tiden opnået en dyb indsigt i forbrugeradfærd online. Sonny Leach er i dag stifter og medejer af WebPuls ApS

På dagen, vil han bringe sin erfaring fra online markedet i spil mod detailhandlen og dermed komme med sine input til, hvordan fremtiden kan se ud for de fysiske butikker og hvordan du kan udfordre online handlen.

WebPuls er et dynamisk digitalt konsulenthus med speciale i digital strategi og marketing

WebPuls tilbyder hele paletten af digital strategi- og marketingkompetencer lige fra rådgivning om digital tilstedeværelse til diverse Google-værktøjer og content-strategier.

Om Torben Lorentsen, Passion360

Torben Lorentsen har beskæftiget sig med detailhandel i mere end 30 år og har de sidste 6 år nørdet i menneskers personlighed og passion og hvad det gør for deres resultater i blandt erhvervslivet. Torben er i dag stifter og ejer af Passion360.

På dagen vil han fortælle både HVOR stor og HVORFOR, medarbejdernes personlighed har den største betydning for en god kundeoplevelse. Det er gode kundeoplevelser der skaber loyale kunder, der bliver ambassadører.

Passion360 hjælper ejerledere og medarbejdere med at udleve deres passion, så den kan mærkes helt ud til kunderne.

Det gøres gennem firmatilpasset workshops, foredrag og mentoring.